Kedvező árakBallagásSzülinapi luficsokor

A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – a Balloon World Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság– a továbbiakban: „Szolgáltató” - által a www.unnepekaruhaza.hu honlapon keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza.

1. Általános tudnivalók

A Balloon World Hungary Kft. által üzemeltetett www.unnepekaruhaza.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) történõ rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy megértette és elfogadja jelen szerzõdési feltételeket.

Jelen szerződés 2019. július 30-től határozatlan ideig érvényes, hatálya a Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra terjed ki, mely a Balloon World Hungary Kft. által üzemeltetett webáruházon keresztül történik.

A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi, utólag hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve magyar.

2. Az eladó adatai

Név: Balloon World Hungary Kft.

Székhely: 1037 Budapest, Bécsi út 267.

Ügyvezető: Forray Nikolett

Cégjegyzékszám: 01-09-685575

Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Bíróság, mint cégbíróság

Statisztikai számjel: 11965336-4690-113-01

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-61737/2012

Adószám: 11965336-2-41

Email cím: unnepekaruhaza@bwh.hu

3. A Webáruház adatai

A Webáruház a www.unnepekaruhaza.hu internetes címen, valamint aloldalain érhető el.

4. Tárhelyszolgáltató adatai

Tárhely szolgáltató neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u 4.
Adószám: 14571332-2-42
Cégjegyzék száma: 01-09-909968
Elektronikus elérhetőség: support@tarhely.eu
Telefonos elérhetőség: +36 1 789-2-789

5. A szolgáltatás leírása

A Szolgáltató a www.unnepekaruhaza.hu weboldalon keresztül értékesít a Vásárlók (továbbiakban „Vásárlók”) részére léggömböt, valamint partykellékeket- és kiegészítőket.

6. A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei az interneten keresztül történő megrendelés esetén

A vásárláshoz regisztráció szükséges, a Vásárló az általa megadott jelszóval és felhasználónévvel tudja megrendelését leadni elektronikus úton.

A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, valamint a vásárlással (illetve ezek bármelyikével) a jelen Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően szerződés jön létre a Webáruház és Felhasználó között.

A megrendelni kívánt mennyiség a darabszám rublikában adható meg.

A kiválasztott termék mellett található „Kosárba” gombra kattintva helyezhető a megrendelni kívánt áru a kosárba.

A jobb felső menüben a „Kosár tartalma” gombra kattintva tekinthető meg a kosár tartalma. Ekkor van arra is lehetőség, hogy a kosárba helyezett termékek mennyiségét megváltoztasd, ill. eltávolítsd a kosárból.

A vásárlás befejezésével, ha szeretnéd megrendelni a termék(ek)et, a szállítási mód kiválasztása után a rendszer automatikusan kiszámítja a szállítási díjat, valamint az fizetendő összeget.

A weboldalon feltüntetett szállítási díjaink Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

Ha nincs időd a vásárlást befejezni, regisztráció vagy belépés után a kiválasztott termék(ek)et a rendszer 1 hétig a kosárban tartja. Az 1 hét letelte után azonban a rendszer törli a kosár tartalmát.

Ezt követően a lap alján található „Megrendelést elküld” gombra klikkelve fejezheted be a vásárlást.  Ezzel megtörténik a rendelés leadása, ami az Ügyfél részéről fizetési kötelezettséget von maga után.

Bejelentkezés után a megrendelések nyomon követésére is van lehetőség. A webáruházba való belépés után a „Megrendelések” gombra kattintva ellenőrizheted a már elküldött megrendeléseid állapotát.

Megrendelésed állapotáról áruházi rendszerünk a megrendelés leadását követően automatikusan értesítést küld e-mailen keresztül. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt.  A rendszer további automatikus üzenetet küld a csomag futárnak való átadásról.

Mivel percről-percre változik a raktárkészletünk, előfordulhat, hogy azt látod egy terméknél, hogy raktáron van, azonban mégsem tudjuk elküldeni Neked. Ebben az esetben kollegáink telefonon felveszik veled a kapcsolatot.

7. Szállítási információk

A csomagok kiszállítása hétfőtől péntekig, 8-17 óra között történik. Amennyiben a megrendelt árucikk nincs raktárkészleten, kollegáink felveszik Veled a kapcsolatot.

Választható szállítási módok:

  • GLS futárszolgálat
  • GLS csomagpont
  • Személyes átvétel budapesti boltunkban (1037 Budapest, Bécsi út 267.)

Csomagkövetés: amint átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, e-mailben elküldjük a Csomagkövetési Számodat, amellyel nyomon követheted merre jár a csomagod. Miután bejelentkeztél a fiókodba, a megrendeléseim menüpont alatt találhatod az aktuális rendelésed csomagkövetés linkjét.

Rendszerünk mindig egyedi szállítási díjat fog Neked számolni, a megrendelt termékek összértéke alapján. Minél többet vásárolsz, annál jobban megéri, mert a szállítási költség egyre csökken.

20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költséget teljes egészében átvállaljuk, amennyiben a GLS futárszolgálatot választod.  (*kivételt képezhetnek a héliumos léggömbök kiszállítása).

További szállítási módok 2024. március 28-ától:

  • Magyar Posta
  • Posta Pont vagy Postaautomata

Posta Pontra, Posta csomagautomatába és a Magyar Postával való kiszállítást 30 napos határidővel tudjuk vállalni. Héliumos léggömböt, léggömbkompozíciót, nem tudunk a Postával kiküldeni.

Magyar Posta 0-10 kg/db 1990 Ft
Magyar Posta 10-20 kg/db 2990 Ft
Magyar Posta 20-40 kg/db 5990 Ft
Posta Pont, Csomagautomata
(amennyiben a csomag belefér a méretkorlátba)
990 Ft

*Héliumos léggömbök kiszállítása

Hogy a héliumos léggömbök épségben megérkezzenek hozzád, speciális dobozba csomagoljuk őket, ezért 990.- ft (doboz-,) csomagolási díjat számolunk fel. Ez alól kivételt képez, ha személyesen jössz el léggömbödért, vagy ha kis darabszámú a megrendelésed: 4 db 11 inches latex-, vagy 3 db 18 inches fólia léggömb még belefér az ingyenes dobozba.

Ha a rendelésed több csomagba fér csak bele, több doboz-, és szállítási díjat kalkulál rendszerünk.

Ha eléred az ingyenes szállítási költséget, akkor az első csomagod ingyenesen lesz kiszállítva. A további csomagokért azonban fizetned kell, ez alól kivétel, ha a további csomagok is elérik az ingyenes szállítási költség határt. 

A pontos információ a fizetési oldalon kerül megjelenítésre. 

8. Fizetési módok

A szállítási módtól függően több fizetési mód közül választhatsz.

A következő fizetési módok közül választhatsz:

  • Paypal
  • Simple
  • Banki Átutalás
  • Utánvét

9. Termék vételára

A termék vételára minden esetben a termék mellett feltüntetett bruttó ár (amely az ÁFA-t is tartalmazza).

A feltüntetett árak forintban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák.

Az akciós árak visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényesek.

Webáruházunkban elérhető kedvezményes áraink csak online megrendelés esetén érvényesek.

9.1 Eljárás hibás ár esetén

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

  • 0 Ft-os ár,
  • kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).

Hibás ár feltüntetése esetén az Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

10. Adatmódosítás

Amennyiben regisztrált vásárló vagy, bejelentkezés után az „Adatmódosítás” gombra kattintva szükség szerint megváltoztathatod adataidat.

11. Adatbeviteli hibák javítása

A vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig bármikor lehetősége van a Webáruház felületén az adatbeviteli hibák javítására.

12. Adattovábbítási nyilatkozat

Elfogadom, hogy a Balloon World Hungary Kft. által a www.unnepekaruhaza.hu felhasználói adatbáziásban tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u.30-32. ), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók végelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Elfogadom, hogy a Balloon World Hungary Kft. (1037 Budapest, Bécsi út 267.) által az Ünnepek Áruháza felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a AppSol Informatikai Zrt. (1024 Budapest, Forint u 4.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, cím, telefonszám, e-mail cím.
Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő elektronikus számla kibocsátása.

13. Elfelejtett jelszó

A „Jelszó emlékeztető” gombra kattintva rendszerünk azonnal elküldi üzenetben a korábban megadott e-mail címre jelszavadat.

14. Az elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 Kormányrendelet alapján elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén.

Kormányrendeletnek megfelelően a fogyasztó a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.

A fogyasztó az elállási/felmondási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. Elállási nyilatkozat minta letöltése

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A fogyasztó részéről írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.

A fogyasztónak a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell juttatnia a vállalkozás részére.

Írásban történő elállás esetén, amennyiben a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azt érvényesítettnek kell tekinteni.

A fogyasztó által kifizetett összeget a Balloon World Hungary Kft. legkésőbb az elállást követő 14 napon belül köteles visszatéríteni.

Ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nem köteles megtéríteni.

A vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkentés megtérítését.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően, amennyiben a Balloon World Hungary Kft. a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően a felmondási jogát elveszíti.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, illetve olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Továbbá nem gyakorolhatja a fogyasztó elállási jogát olyan termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Higiéniai és egészségügyi okokból kontaktlencsét, arcfestéket, műszempillát, parókát és egyéb, a testtel közvetlen érintkezve használandó terméket kizárólag abban az esetben veszünk vissza, amennyiben a termék bizonyíthatóan nem került használatba, tehát a csomagolása, a védőfólia ép és érintetlen.

Kérünk, hogy reklamációdat és megrendeléstől történő elállásod jogát írásban érvényesítsd.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

Az Eladó, mint kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az Eladó (kötelezett), ha a Vevő (jogosult) a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Vevő és az Eladó közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a Vevő hátrányára tér el.

15. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával?

Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg a Vevőt a kellékszavatossági igénye alapján?

Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Vevő kellékszavatossági igényét?

Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Vevő az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

16. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Vevő a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Vevő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Vevőt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Vevő termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk Vevőink figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetnek.

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

17. Jótállás

Milyen esetben élhet Vevő a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles, ha a felhasználó Fogyasztónak minősül.

Vevőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vevő részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk Vevőink figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetnek, egyébként viszont Vevőt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Eladó nem tartozik jótállással a jótállási időn túl (szakmailag elvárható élettartam) a természetes elhasználódásból/avulásból származó károkért.

Eladó nem tartozik továbbá szavatossággal, illetve jótállással az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

Ha a Vevő a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, Eladó köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

Vevő és Eladó közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a Vevő hátrányára nem térhet el.

A megvásárolt bigyókra, termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét Vevő jelezheti személyesen az Eladó irodájában vagy levélben Eladó címén, vagy telefonon és e-mailen egyaránt.

Iroda: Balloon World Hungary Kft. 1037 Budapest, Bécsi út 267. Telefon: 06-30-712-6722, e-mail: unnepekaruhaza@bwh.hu

A Vevő kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A jótállás a megrendelés beazonosítása után (pl. rendelési azonosító, számla szám) érvényesíthető.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Eladót terhelik (Ptk. 6:166. §).

Az Eladó a Vevő nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Vevő rendelkezésére kell bocsátani.

Ha az Eladó a Vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a Békéltető Testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Vevőt.

Az Eladó a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

Az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Amennyiben nem lehetséges a termék cseréje, mert éppen nincs belőle raktáron, ez esetben a javítás lehetősége áll fenn. Amennyiben sem cserélni sem javítani nem lehet a terméket, akkor annak vételárát Eladó maradéktalanul visszafizeti a Vevőnek.

18. Számla kiállítás

A www.unnepekaruhaza.hu weboldalon történő vásárlásokról az Üzemeltető, a Balloon World Hungary Kft. állít ki számlát. A Balloon World Hungary Kft. az Az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény (Áfatv.) 174. § (1) bekezdése alapján a számlát [ide értve az Áfatv. 176. § (1) bekezdése alapján egyszerűsített adattartalommal rendelkező számlát is] elektronikus úton állítja ki.

19. Elektronikus számlázás

Webshopunkban bevezettük az elektronikus számlázást.

Ezzel nem csupán egyszerűsítjük az adminisztrációs folyamatokat, komoly lépést teszünk azért is, a magyarországi piacon az elsők között élünk azzal a lehetőséggel, hogy ezzel az újszerű megoldással váljunk környezettudatos vállalkozássá.

Egy vállalkozás korszerű működésének ma már elengedhetetlen feltétele, hogy a cég folyamatai a természeti környezettel is összhangban legyenek.

Az E-számla használatával igyekszünk megfelelni a digitális kor követelményeinek is.

Az E-számla nem más, mint egy közhiteles elektronikus számla, amelyet már interneten keresztül, elektronikus formában kapsz meg.

Számláidat a számítógépeden, kényelmesen tekintheted meg a nap bármely órájában. Az elektronikusan kiállított és tárolt számlák, nyomtatványok nem foglalnak fizikai tárolóterületet, hanem külső adattárolón is hiteles, elektronikus formában tárolhatóak.

Az elektronikus számla minden olyan adatot tartalmaz, amit a papíralapú számlán megtalálsz, sőt a monitoron a megszokott számlakép köszön vissza Neked. A hiteles E-számla a kibocsátás időpontját hitelesítő időbélyeget és elektronikus aláírást tartalmaz.

Az E-számlát a Balloon World Hungary Kft. által üzemeltett Ünnepek Áruháza biztosított adatokból a cégünkkel szerződésben álló AppSol Informatikai Zrt. készíti el és tárolja Neked. Az általad megadott e-mail címre a számláidról kapsz egy értesítést, és a regisztrációt követően az első e-mailben kapott felhasználói azonosítóddal és jelszóval az E-számla honlapján keresztül:

 https://www.e-szamla.hu/

beléphetsz a csak a Számodra biztosított és fenntartott elektronikus tárhelyre, amelyen megtalálod a vásárlásod számláját.

Az E-számla csak elektronikus formában alkalmas adóigazgatási azonosításra. Hivatali, banki ügyintézés esetén is elektronikus formában kell adatközlésre benyújtani. Amennyiben céges számlát kérsz tőlünk és azt a könyvelőd kezeli, számára külön belépést biztosít az AppSol Informatikai Zrt. a cége elektronikus tárhelyére.

Cégek esetében az e-számla:

  • jogszabályban meghatározott kontírozásának biztosítása,
  • számviteli törvényben meghatározott időtartam alatti archiválása.

A törvény előírja, hogy az E-számlákat a kiállítás szerinti eredeti formában kell megőrizni. Minden esetben a számla kibocsátáskori formátuma igazolja az adófizetéssel összefüggő kötelezettségek és jogok meglétét, ezért az elektronikus úton kibocsátott számlákat nem lehet más formátumban (pl. kinyomtatva) megőrizni.

Ha reklamációs gondjaid akadnak, akkor az E-számlát csak elküldöd e-mailben a unnepekaruhaza@bwh.hu-ra és megoldást találunk a problémára. Számlázással kapcsolatos kérdésekkel az ügyfélszolgálatunkhoz (unnepekaruhaza@bwh.hu) fordulhatsz. Egyéb kérdésekben az AppSol Informatikai Zrt. ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésére az info@e-szamla.hu címen.

Amennyiben további, részletesebb információkat szeretnél megtudni az e-számla kibocsátásról és jogi hátteréről itt találsz a kérdéseidre választ:


E-számla Zrt.
https://www.e-szamla.hu/

20. Jogérvényesítés, panaszkezelés

Amennyiben a Vásárló a megrendelt termékekkel, ill. szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, azt az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Cím: 1037 Budapest, Bécsi út 267.

Email cím: unnepekaruhaza@bwh.hu

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a jelen dokumentumban megadott telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.

Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Vevőnek.

Az írásbeli panaszt az Eladó 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi az Eladó, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

Tájékozatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

A Vásárló panaszt tehet továbbá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) elérhetőségei

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Központi e-mail cím: nfh@nfh.hu

A Vásárló fordulhat továbbá a Békéltető Testülethez, a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli békés rendezése céljából.

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Email cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a Fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Vevő vagy az Eladó kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló Fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Vevő panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ide kattintva. Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a Vevő az online honlapon keresztül, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr

Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a Vevő igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

 A kuponok nem járnak le, nem veszítik el értéküket, korlátlan ideig partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Készülék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

A vásárló hozzájárul a megrendelés elküldésével, hogy ha nem található meg az onlinePénztárca rendszerébe, automatikusan átkerülnek az onlinePénztárca adatbázisába a szolgáltatások minőségének javítása érdekében. A vásárló a vásárlással hozzájárul, hogy az onlinePénztárca egy aktiváló emailt küldjön a vásárláshoz megadott email címre.

Kibocsájtás esetén a következő adatok kerülnek az onlinePénztáchoz:

- Email cím

- Vezetéknév

- Keresztnév

- Irányítószám

- Esetleges kibocsájtás esetében az onlinePénztárca kibocsájtó kampányának megfelelő onlinePénztárca összeg.

- Megrendelés azonosító

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív tagja az onlinePénztárcának. Ez esetben az email cím, a fizetett összeg és a rendelési azonosító, Keresztnév kerül az onlinePénztárcához.

Az átkerült adatokat kibocsájtás esetében a rendelést követően 2 hét múlva a fiók aktiválásának hiányában automatikusan töröljük - A fiók aktiválása nélkül a megadott email címre az aktiváló emailen kívül semmilyen marketing és egyébcélú email nem kerül küldésre.

Az adattovábbítás célja: 

Ügyfelek és a Partnerek felé történő, az Online Pénztárca Programba történõ regisztráció során, adatmódosítás és kiegészítés, valamint kedvezményekkel kapcsolatos tranzakciókkal összefüggő információ-szolgáltatás;A Szolgáltatás működtetése, reklamációkezelés, visszaélések ellenőrzése és a Szolgáltatás rendeltetésszerű működésének felügyelete;

Cookie Tájékoztató

A www.unnepekaruhaza.hu weboldal látogatottságának méréséhez és látogatóinak viselkedésének figyeléséhez, statisztikák készítéséhez és hirdetései eredményességéhez Google Analytics és Google Remarketing programokat használja.
A hivatkozott programok a felhasználó számítógépén ún. cookie-kat helyeznek el, melyek felhasználói adatokat gyűjtenek. A weboldalra látogatók engedélyezik az Ünnepek Áruháza részére a Google Analytics és Google Remarketing programok használatát egyben hozzájárulnak felhasználó viselkedésük figyeléséhez, követéséhez és a programok által nyújtott minden szolgáltatások igénybe vételéhez az Ünnepek Áruháza részére. Mindezek mellett a felhasználónak lehetősége van bármikor a cookie-k adatrögzítését és adattárolást a jövőre vonatkozóan letiltani a lentiek szerint. Tájékoztatjuk felhasználóinkat, hogy a Google Analytics és Google Remarketing programok beállításai és használata teljes mértékben megfelelnek az adatvédelmi hatóság követelményeinek.
A Google tájékoztatása szerint aGoogle Analytics főleg első féltől származó cookie-k segítségével jelenti a webhelyén létrejött látogatói interakciókat. Ezek a cookie-k csak személyazonosításra alkalmatlan információkat rögzítenek. A böngészők nem osztják meg a saját cookie-kat a domainek között. A cookie-ról további információ található a Google adatvédelemi GYIK-ban.
Az Ünnepek Áruháza Google Analytics programot elsősorban statisztikái előállításához használja, méri vele többek között kampányai eredményességét. A program használatával az Ünnepek Áruháza információt szerez főként arról, hogy hány látogató kereste fel weboldalát, a látogatók mennyi időt töltöttek a weboldalon, a program felismeri a látogató IP címét, ezért tudja követni, hogy a látogató visszatérő vagy új látogató-e, követhető továbbá, hogy a látogató milyen utat tett meg a weboldalon és hova lépet be.
 Az Ünnepek Áruháza a Google Remarketing program használatával a Google Analytics a megszokott adatai mellett a DoubleClick cookie adatait is gyűjti. A DoubleClick cookie révén lehet használni a remarketing szolgáltatást, amely elsősorban biztosítja azt, hogy az Ünnepek Áruháza weboldalra látogatók később szabad google hirdetési felületeken az Ünnepek Áruháza hirdetésével találkozzanak. Az Ünnepek Áruháza a Google Remarketing programot igénybe veszi online hirdetéseihez. Az Ünnepek Áruháza hirdetéseit külső szolgáltatók – például a Google – is megjelenítik internetes webhelyeken. Az Ünnepek Áruháza és külső szolgáltatók, például a Google, saját cookie-kat (például a Google Analytics cookie-jait) és harmadik féltől származó cookie-kat (például a DoubleClick cookie-t) használnak együttesen a felhasználók által az Ön webhelyén tett korábbi látogatások alapján történő tájékozódásra, illetve a hirdetések optimalizálására és megjelenítésére.

Az Ünnepek Áruháza a Facebook remarketing pixelét használja a Facebook-hirdetések hatékonyságának növelésére, ún. remarketing lista építése céljából. Így a weboldal meglátogatása után külső szolgáltató - például a Facebook - internetes webhelyeken hirdetéseket jeleníthet meg. A remarketing listák nem alkalmasak személyazonosításra. A látogató személyes adatait nem tartalmazzák, kizárólag a böngésző szoftvert azonosítják.

Mik is azok a sütik (cookie)?

A sütik kis szövegfájlok, melyeket a webhely az oldalaira látogató felhasználó számítógépén, illetve mobilkészülékén tárol el. A sütik segítségével a honlap bizonyos ideig megjegyzi a felhasználó műveleteit és személyes beállításait (pl.: a nyelvet, a betűméretet és a honlap megjelenítésével kapcsolatos többi egyedi beállítást), így a felhasználónak nem kell azokat újra megadnia minden egyes alkalommal, amikor honlapunkra ellátogat, vagy az egyik lapról átnavigál egy másikra.

Hogyan használjuk fel a sütiket?

Honlapunkon igénybe vesszük a Google Inc. „Google Analytics” webanalitikai szolgáltatását. A Google Analytics úgynevezett „cookie”-kat, azaz rövid szövegfájlokat helyez el a látogatók számítógépén, melyek segítenek annak elemzésében, hogy miként használják oldalainkat a látogatók. A cookie által a webhelyhasználatról létrehozott információt a rendszer elküldi (a látogató IP-címével együtt) a Google egyik egyesült államokbeli szerverére, és ott tárolja azt. A Google ezt az információt arra használja, hogy kiértékelje, miként veszi igénybe a látogató a honlap szolgáltatásait, jelentést készítsen a honlap forgalmáról a honlap üzemeltetői számára, illetve a honlap forgalmához és az internethasználathoz kapcsolódóan más szolgáltatásokat nyújtson. A Google az adatokat harmadik félnek is átadhatja, amennyiben erre törvényi előírás kötelezi, vagy ha azokat a Google megbízásából harmadik fél dolgozza fel. A Google a látogató IP-címét semmilyen más, birtokában lévő adattal nem társítja. Ön a megfelelő beállítások kiválasztásával letilthatja böngészőjében a cookie-k használatát, ám ebben az esetben megtörténhet, hogy nem tudja a honlap valamennyi funkcióját igénybe venni. A honlap használatával Ön hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Google a fent ismertetett módon és célokból feldolgozza.

A sütik karbantartása

Lehetőség van a sütik karbantartására és/vagy tetszés szerint törölésére. Ezzel kapcsolatos további tudnivalók az AllAboutCookies.org webhelyen találhatók. Lehetőség van törölni a számítógépen tárolt összes sütit, és a böngészőprogramok többségében le lehet tiltani a telepítésüket. Ebben az esetben azonban előfordulhat, hogy minden alkalommal, amikor ellátogatsz egy adott oldalra, manuálisan el kell végezned az egyes beállításokat, és számolod kell azzal is, hogy bizonyos szolgáltatások és funkciók esetleg nem működnek.

Kérjük, add meg az adataid!

egy kis türelmet, az adatok feldolgozása folyamatban...